11.12.2013

Asiakastyytyväisyysmittaus

 

Nettisivuillamme oli lokakuun ajan asiakaskysely, jolla kartoitettiin onnistumistamme asiakaspalvelussa. Vastaajista 83,3 % oli asiakkaita ja loput yhteistyökumppaneitamme. Kiitämme kaikkia vastaajia arvokkaasta palautteesta.
 
Vastaajat antoivat parhaan arvosanan asiakaspalvelun ammattitaitoisuudesta. Asiakaspalvelumme arvioitiin olevan myös ystävällistä ja yhteistyökykyistä. Hyvän arvosanan saivat laadukkaan työn tekeminen ja kiinnostuneisuus omaa työtä kohtaan. Kehittämiskohteemme arvioitiin olevan yhteistyön kehittäminen. Arvosanojen skaalalla 1-6 keskiarvotuloksemme oli ilahduttavasti 4,4.
 
Varovan palvelu perustuu vankkaan ammattitaitoon sekä laadukkaan asiakaspalvelun tuottamiseen. Välittävä asiakaspalvelu on meille kunnia-asia.
 
Asiakastyytyväisyysmittaus tehdään joka vuosi. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä myös päivittäin operatiivisen työn ohessa. Kuulemme aina mielellämme, miten voimme palvella entistä paremmin.
 
Toivotamme kaikille rauhaisaa loppuvuotta ja onnea vuodelle 2014.