28.06.2018

Onhan siinä Avainlippu? Varovalla on!

Varova on mukana Suomalaisen Työn Liiton Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa. Kampanjan myötä viestimme kotimaisen työn merkityksestä palvelumme taustalla.

Varovan asiakkaana tuet suomalaista työtä

Avainlippu symbolisoi kotimaisuutta, vastuullisuutta ja turvallisuutta. Palvelemme suomalaisia vienti- ja tuontiyrityksiä maailmanlaajuisen kuljetus- ja logistiikkaverkoston kotimaisena yhteistyökumppanina. Haluamme myös edesauttaa suomalaisen työn jatkuvuutta alati kansainvälistyvällä toimialallamme.

Varovalle Avainlippu myönnettiin 8.3.2006 ensimmäisenä suomalaisena huolintayrityksenä. Merkki voidaan myöntää palvelulle, joka on tuotettu Suomessa. Lisäksi kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Yrityksellä on myös oltava merkittävä kotimainen omistusosuus, Suomessa toimiva johto ja yrityksen pääkonttorin tulee sijaita Suomessa. Nämä kaikki kriteerit toteutuvat yhä Varovan osalta.

Sinivalkoinen valinta

Sinivalkoinen valinta on Suomalaisen työn liiton ylläpitämä verkkopalvelu, joka kokoaa yhteen kaikki tuotteet ja palvelut, joille on myönnetty liiton hallinnoima merkki (Avainlippu-, Design from Finland- tai Yhteiskunnallinen yritys -merkki). Näistä merkeistä tunnistat tuotteen ja palvelun, joka on tuotettu Suomessa ja luo työllisyyttä Suomeen.

Avainlipun tarinan ja tietoa Sinivalkoisesta valinnasta kertoo sivuillaan Suomalaisen työn liitto.