02.10.2013

Varovan asiakastyytyväisyyskysely 2013

Varova on määritellyt yhdeksi arvoistaan laadukkaan asiakaspalvelun tuottamiseen. Olemme kiinnostuneita kuulemaan, miten asiakkaamme kokevat palvelumme, ja onko mahdollisesti sellaisia toimintamme osa-alueita, joissa voisimme kehittyä. Palveluyrityksenä palaute on meille ensiarvoisen tärkeää, jotta voimme vastata niihin odotuksiin, jotka tämän päivän asiakaskunta meille asettaa.
 
Kysymme asiakkaittemme mielipidettä onnistumisestamme lokakuun ajan nettisivuillamme julkaistulla kyselyllä, jonka tulokset julkaistaan sivustomme Tietokulmassa marraskuun 2013 aikana.
 
Kyselyyn voi vastata myös oheisen linkin kautta:
 
http://digiumenterprise.com/answer/?sid=1067917&chk=89UJRAD8

Kiitämme jo etukäteen vastauksista.