25.01.2017

Webinaari: E-palvelut apuna logistiikkaketjun hallinnassa

Mistä löytyvätkään tullauspäätökset ja kuitatut rahtikirjat? Koska Kiinan kuljetuksemme saapuu Suomeen? Onko meillä kuljetussopimus Saksan tuontilähetyksiin?

Vastaus löytyy Varovan sähköisistä palveluista!

Sähköisten palveluidemme avulla Varovan sopimusasiakkaat voivat seurata lähetyksiään logistiikkaprosessin eri vaiheissa ja hallita kuljetustilauksiaan kätevästi verkossa. Myös lähetysten tullaus- ja kuljetusasiakirjat sekä laskutustiedot ovat sähköisesti saatavilla.

Tutustu palveluun tai löydä uusia, hyödyllisiä ominaisuuksia osallistumalla webinaariin:

Keskiviikkona 1.2. klo 10.00-10.30
Tiistaina 7.2. klo 10.00-10.30

Ilmoittaudu tästä:
https://my.surveypal.com/VarovanEpalvelutWebinar

Track&Trace -palvelusta löydät kaiken oleelliseen lähetykseen liittyvän tiedon:

  • Tuonti- ja vientilähetysten seuranta
  • Lähetysten tilaraportit
  • Kuljetustilauksen teko
  • Kuljetus- ja tullausasiakirjat
  • Tuontitullauksen arkistoniput (ITU-niput) sähköisesti
  • Kuljetustarjoukset ja -sopimukset
  • Rahtilaskuri
  • Lähetyskohtaiset laskutustiedot
  • Tilausvalvonta (lisäarvopalvelu)

Uutta! Nyt myös kuljetustarjoukset ja -sopimukset löytyvät kirjautumalla palveluun.

Webinaarit on suunnattu Varovan palveluja käyttäville yrityksille. Webinaari järjestetään Skype For Business-palvelulla, joka toimii yleisimmillä web-selaimilla. Lisätietoja: Puh.040 765 6042 tai info@varova.fi

Onhan yrityksellänne jo Track&Trace palvelun tunnukset? Ne voi tilata osoitteesta login@varova.fi