Varovan sähköiset palvelut ovat siirtymässä uuteen MyVarova -kokonaisuuteen. Track&Trace -järjestelmämme toimii vielä jonkin aikaa, mutta nyt on mainio hetki siirtyä MyVarovan käyttäjäksi.
Selkeämpi lähetystietojen selailu
Uudistuksen myötä sekä ajankohtaisten että aiemmin toimitettujen lähetysten tietojen selailu on entistä sujuvampaa. MyVarovasta löytyvät lähetysten dokumentit, kuten rahtikirjat, tullauspäätökset, vientipäätökset, maahantuloilmoitukset, tuontitullauksen arkistointiniput ja rahtilaskut.
Kuljetustilaukset helposti
Kun kuljetustilaus tehdään MyVarovan kautta, kaikki yrityksen käyttäjät näkevät sen. Erityisesti maantieliikenteen toistuvien toimitusten tilaaminen on helpottunut perustuen aiempien lähetysten tietoihin. MyVarova on suositeltava tapa tilata vientilähetykset, ja sellaiset tuontilähetykset, jotka eivät hoidu säännöllisen tavarantoimittajan tilaamana lähtömaassa.
Hinta-arviot rahtilaskurista
MyVarovan uudistetusta, helppokäyttöisestä rahtilaskurista saatte omiin rahtisopimuksiinne perustuvat arviot lähetysten kokonaishinnoille.
Näin pääsette aloittamaan
Ottakaa yhteyttä Varovan E-palveluihin, ja ilmoittakaa samalla, kuka on MyVarovan pääkäyttäjä yrityksessänne: [email protected]
Valitsemanne pääkäyttäjä hallinnoi yrityksenne muita käyttäjiä.
Varovan myynnin yhteyshenkilönne vastaavat myös mielellään kysymyksiin.