Käytätkö jo MyVarovaa?

Lähetystiedot, dokumentit ja kuljetustilaukset helposti

MyVarova

MyVarova

Varovan sähköiset palvelut ovat siirtymässä uuteen MyVarova -kokonaisuuteen. Track&Trace -järjestelmämme toimii vielä 28.2.2022 asti, minkä jälkeen yrityksenne tarvitsee MyVarova -tunnukset lähetystietojen selailuun.

Tilaa ohjeet MyVarovan käyttöön: epalvelut@varova.fi

MyVarova

Selkeä lähetystietojen selailu

Uudistuksen myötä sekä ajankohtaisten että aiemmin toimitettujen lähetysten tietojen selailu on entistä sujuvampaa.  MyVarovasta löytyvät lähetysten dokumentit, kuten rahtikirjat, tullauspäätökset, vientipäätökset, maahantuloilmoitukset, tuontitullauksen arkistointiniput ja rahtilaskut.

Kuljetustilaukset helposti

Kun kuljetustilaus tehdään MyVarovan kautta, kaikki yrityksen käyttäjät näkevät sen. Erityisesti maantieliikenteen toistuvien toimitusten tilaaminen on helpottunut perustuen aiempien lähetysten tietoihin. MyVarova on suositeltava tapa tilata vientilähetykset, ja sellaiset tuontilähetykset, jotka eivät hoidu säännöllisen tavarantoimittajan tilaamana lähtömaassa.

Hinta-arviot rahtilaskurista

MyVarovan uudistetusta, helppokäyttöisestä rahtilaskurista saatte omiin rahtisopimuksiinne perustuvat arviot lähetysten kokonaishinnoille.

Näin pääsette aloittamaan

Ottakaa yhteyttä Varovan E-palveluihin, ja ilmoittakaa samalla, kuka on MyVarovan pääkäyttäjä yrityksessänne: epalvelut@varova.fi
Valitsemanne pääkäyttäjä hallinnoi yrityksenne muita käyttäjiä.

Varovan myynnin yhteyshenkilönne vastaavat myös mielellään kysymyksiin.