Track&Trace vaihtuu MyVarovaan 1.3.2023

MyVarova-palvelu korvaa kokonaisuudessaan aiemman Track&Trace -järjestelmän, joka poistuu käytöstä 1.3.2023. Mikäli teillä ei vielä ole MyVarova-tunnuksia, suosittelemme rekisteröitymään palvelun käyttäjäksi nyt.

Selkeä lähetystietojen selailu

Uudistuksen myötä sekä ajankohtaisten että aiemmin toimitettujen lähetysten tietojen selailu on entistä sujuvampaa.  MyVarovasta löytyvät lähetysten dokumentit, kuten rahtikirjat, tullauspäätökset, vientipäätökset, maahantuloilmoitukset, tuontitullauksen arkistointiniput ja rahtilaskut.

Kuljetustilaukset helposti

Kun kuljetustilaus tehdään MyVarovan kautta, kaikki yrityksen käyttäjät näkevät sen. Erityisesti maantieliikenteen toistuvien toimitusten tilaaminen on helpottunut perustuen aiempien lähetysten tietoihin. MyVarova on suositeltava tapa tilata vientilähetykset, ja sellaiset tuontilähetykset, jotka eivät hoidu säännöllisen tavarantoimittajan tilaamana lähtömaassa.

MyVarovasta myös kotimaan rahdit

Kotimaan rahtipalvelumme uudistui 1.2.2023 osaksi MyVarovaa. Merkittävimpänä muutoksena aiempaan tuotteeseen on mahdollisuus tilata kotimaan rahtipalveluita koko Suomen alueella ilman postinumerorajoitteita.

Hinta-arviot rahtilaskurista

MyVarovan uudistetusta, helppokäyttöisestä rahtilaskurista saatte omiin rahtisopimuksiinne perustuvat arviot lähetysten kokonaishinnoille.

Näin se toimii

Valitkaa yrityksestänne MyVarovan pääkäyttäjä, ja ilmoittakaa Varovalle hänen sähköpostiosoitteensa Lähetämme valitulle pääkäyttäjälle MyVarova-rekisteröitymislinkin sekä ohjeet erillisellä viestillä. Rekisteröitymisen jälkeen pääkäyttäjänne hallinnoi yrityksenne MyVarova-käyttäjiä: kutsuu uusia ja poistaa vanhentuneet käyttäjätunnukset.

[email protected]