MyVarova
Varovan sähköiset palvelut ovat siirtymässä uuden MyVarova -kokonaisuuden alle. Track&Trace -järjestelmämme toimii vielä jonkin aikaa olemassa olevilla kirjautumistiedoilla, mutta jo nyt on mainio hetki päivittää käyttö uuteen MyVarovaan.
Ja jos yrityksenne ei ole ennen käyttänyt Varovan sähköisiä palveluita, kannattaa aloittaa nyt!
Selkeämpi lähetystietojen selailu
Uudistetun käyttöliittymän myötä sekä ajankohtaisten että aiemmin toimitettujen lähetysten tietojen selailu on entistä sujuvampaa sekä käytettävyyden että ulkoasun osalta. MyVarovasta löytyvät myös lähetyskohtaiset dokumentit, kuten rahtikirjat, tullauspäätökset, vientipäätökset, maahantuloilmoitukset, tuontitullauksen arkistointiniput ja rahtilaskut.
Valitsemmanne pääkäyttäjä hallinnoi, kuka yrityksessänne voi tarkastella tietoja.
Kuljetustilaukset helposti
Kun kuljetustilaus tehdään MyVarovan kautta, kaikki yrityksen käyttäjät näkevät sen. Erityisesti maantieliikenteen toistuvien toimitusten tilaaminen on helpottunut perustuen aiempien lähetysten tietoihin. MyVarova on suositeltava tapa tilata vientilähetykset, ja sellaiset tuontilähetykset, jotka eivät hoidu säännöllisen tavarantoimittajan tilaamana lähtömaassa.
Hinta-arviot rahtilaskurista
MyVarovan uudistetusta, helppokäyttöisestä arviorahtilaskurista käyttäjä saa omiin rahtisopimuksiin perustuvat hinta-arvioita lähetysten kokonaishinnoille.
Näin pääsette aloittamaan
Ottakaa yhteyttä Varovan E-palveluihin, ja ilmoittakaa samalla, kuka on MyVarovan pääkäyttäjä yrityksessänne: epalvelut@varova.fi
Varovan myynnin yhteyshenkilönne vastaavat myös mielellään kysymyksiin.